Parijs ♥ 

Hey lovelies,

Afgelopen donderdag was ik een dagje in Parijs, gewoon zomaar even tussendoor.. Mijn vader gaat voor zijn werk namelijk af en toe naar Parijs toe, en toevállig had ik afgelopen donderdag niks gepland.. Dus besloot ik op woensdag avond, heel last minute, om mee te gaan! Leek mij zó leuk, en dat was het natuurlijk ook! Ik vind Parijs altijd zo’n gave stad! Kijk je mee?

IMG_5496-0

Good Morning! Ik zat in een hotel iets buiten de stad, en na ’s ochtends lekker ontbeten te hebben met croissantjes, pain au chocolat en dat soort dingen, nam ik de RER naar het centrum. Hier draag ik trouwens mijn nieuwe zonnebril!

IMG_5801-0

Zó leuk om door de straten van Parijs te lopen!

IMG_5802-0

Natuurlijk kon de Starbucks niet ontbreken..

IMG_5796-0

IMG_5797-1

Op de Champs-Élysées kwam ik deze Guerlain winkel tegen, zo gaaf! Van buiten al zo fotogeniek, en dan van binnen ook nog eens heel mooi ingericht inclusief kroonluchters en hoge plafonds..

IMG_5720-0

IMG_5763

Best gek om de ene dag in Nederland te zijn, en de andere dag gewoon over de overvolle Champs-Élysées in Parijs te lopen! Ik houd echt van de drukte in de stad ♥

Na nog even wat gedronken te hebben op de Champs-Élysées ging ik alweer naar huis.. Onderweg ook nog heel lekker gegeten, het was wel echt even genieten hoor! Het was een onwijs leuk dagje, én het was heel lekker weer, dus ja, wat wil je nog meer?!

Veel liefs, Florentine ❁

Klik hier om mij te volgen op Bloglovin.

28 comments

Geef een reactie

